Ο μαθητής είναι στο κέντρο της εκπαιδευτικής διαδικασίας, συλλέγει τα ερεθίσματα που του προσφέρει η τάξη, έχοντας στα χέρια του τα καλύτερα εκπαιδευτικά εργαλεία. Η τάξη είναι ο κόσμος του παιδιού και η γλώσσα το όχημα για να τον εξερευνήσει.
Ο μαθητής είναι στο κέντρο της εκπαιδευτικής διαδικασίας, συλλέγει τα ερεθίσματα που του προσφέρει η τάξη, έχοντας στα χέρια του τα καλύτερα εκπαιδευτικά εργαλεία. Η τάξη είναι ο κόσμος του παιδιού και η γλώσσα το όχημα για να τον εξερευνήσει.
Ενθαρρύνουμε τα παιδιά να μιλήσουν Αγγλικά από την πρώτη μέρα. Η γλώσσα διδάσκεται καλύτερα σε οργανωμένο περιβάλλον τάξης. Την ακούμε περισσότερο, την μιλάμε περισσότερο, την αφομοιώνουμε περισσότερο. Μαθαίνουμε περισσότερα Αγγλικά στην τάξη!
Το βιβλίο παρουσιάζεται με μοναδικό τρόπο στην μεγάλη οθόνη του Διαδραστικού Πίνακα. Οι παιδικές φιγούρες του βιβλίου ζωντανεύουν, με την εικόνα, τον ήχο και το video να κεντρίζουν το ενδιαφέρον των μαθητών. Οι ασκήσεις και η γραμματική γίνονται παιχνίδι και η διαδικασία της μάθησης ακόμη πιο ευχάριστη!
Ο μαθητής συμμετέχει ενεργά στο μάθημα, αφομοιώνει και μαθαίνει με τον δικό του τρόπο. Το τεστ μαθησιακού τύπου (Learning Style Test) μας φανερώνει την μαθησιακή προσωπικότητα του παιδιού, το πως του αρέσει να μαθαίνει. Η καθηγήτρια συνθέτει και σχεδιάζει το μάθημα ώστε να ανταποκρίνεται σε όλους τους τύπους μάθησης.
Οργανώνουμε και καθοδηγούμε την μελέτη στο σπίτι. Η καθηγήτρια καθοδηγεί τους μαθητές πως να διαβάζουν μόνοι τους, αποτελεσματικά και με την σωστή σειρά στο σπίτι. Η συμμετοχή του γονέα στην μαθησιακή διαδικασία είναι ελάχιστη και έχει κυρίως τον ρόλο έλεγχου.
Αξιολογούμε και καταγράφουμε την πρόοδο του μαθητή. Εφαρμόζουμε σύστημα ολιστικής αξιολόγησης με την συνεργασία μαθητή, καθηγητή, γονέα και διοίκησης. Η αξιολόγηση του μαθητή και η ενημέρωση του γονέα είναι πολύπλευρη και ειλικρινής.