T: 23210 52915

Ενημέρωση γονέων

Mε σεβασμό στην σωστή και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των γονέων δημιουργήσαμε κανόνες επικοινωνίας μεταξύ γονέων και εκπαιδευτηρίου. Το δικαίωμα και η υποχρέωση του κάθε γονέα για ολοκληρωμένη και ουσιαστική ενημέρωση από τους καθηγητές και τη διοίκηση αποτελεί την βάση μιας εποικοδομητικής και αρμονικής συνεργασίας.

Σε ποιούς απευθύνεστε για την εξυπηρέτηση σας

Α. Στον υπεύθυνο καθηγητή του τμήματος.

Η επικοινωνία με τον υπεύθυνο καθηγητή του τμήματος πραγματοποιείται:

α) για να ζητήσετε ενημέρωση ή να συζητήσετε για την πρόοδο του παιδιού σας

β) να ενημερώσετε τον καθηγητή για προβλήματα που αντιμετωπίζει ο μαθητής π.χ. μαθησιακές δυσκολίες

γ) να συζητήσετε μαζί του για κάποιο πρόβλημα που υπάρχει μέσα την τάξη

δ) να ζητήσετε την διδαχθείσα ύλη σε περίπτωση απουσίας του μαθητή

 

Β. Στην Υπεύθυνη Σπουδών και στους συντονιστές σπουδών

H επικοινωνία με τον συντονιστή σπουδών πραγματοποιείται:

α) για την εγγραφή του μαθητή στα εκπαιδευτήρια

β) εφόσον επιθυμείτε αλλαγή τμήματος του μαθητή για οποιοδήποτε λόγο

γ) εάν εξακολουθούν να υπάρχουν κενά στην ενημέρωση ή εξυπηρέτησή σας από τον καθηγητή

δ) για τον προγραμματισμό αναπλήρωσης μαθημάτων

ε) για πιθανή ένταξη του μαθητή σε τμήμα ενισχυτικής διδασκαλίας

στ) αν υπάρχει ανάγκη για άμεση ενημέρωση σας για γενικότερα θέματα ξενόγλωσσης εκπαίδευσης.

 

Γ. Στην γραμματεία

Η επικοινωνία με την γραμματεία πραγματοποιείται

α) για διεκπεραίωση οικονομικών συναλλαγών

β) για να ενημερωθείτε για τον αριθμό των απουσιών του μαθητή ή για να ενημερώσετε ότι ο μαθητής θα απουσιάσει από το μάθημα

γ) για να ζητήσετε την διδαχθείσα ύλη λόγω απουσίας από το μάθημα.

δ) για να προγραμματίσετε μια συνάντηση με καθηγητή, συντονιστή ή μέλος της διοίκησης

ε) για να δηλώσετε συμμετοχή στις εξετάσεις γλωσσομάθειας

στ) για να πάρετε πληροφόρηση ή να δηλώσετε συμμετοχή σε εκδηλώσεις.

 

Δ. Στον Υπεύθυνο Επικοινωνίας και Λειτουργίας

Η επικοινωνία με τον υπεύθυνο επικοινωνίας και λειτουργίας πραγματοποιείται

α) για την εγγραφή του μαθητή στα εκπαιδευτήρια

β) εφόσον αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα ή έχετε κάποιο αίτημα και δεν μπόρεσε να δοθεί λύση από τον υπεύθυνο καθηγητή ή τον συντονιστή σπουδών

γ) εάν επιθυμείτε να συζητήσετε κάποιο θέμα μη εκπαιδευτικής φύσεως π.χ. οικονομική εκκρεμότητα προς τα εκπαιδευτήρια

δ) σε περίπτωση που έχετε παράπονα για την γραμματειακή υποστήριξη και εξυπηρέτησή σας

ε) για να ζητήσετε πληροφορίες για θέματα οργάνωσης και διοίκησης των εκπαιδευτηρίων, εκδηλώσεις εκπαιδευτηρίου.

Ώρα Γονέα

Η πολιτική των εκπαιδευτηρίων δεν προβλέπει την ενημέρωση του γονέα για την πρόοδο του μαθητή μέσω τηλεφώνου. Θεωρούμε υποχρέωση μας η ολοκληρωμένη ενημέρωση σας να πραγματοποιείται κατόπιν προγραμματισμένης συνάντησης με τον αρμόδιο καθηγητή στην ώρα γονέα.

Ο καθηγητής ανακοινώνει στις συγκεντρώσεις γονέων-τμήματος  τον Οκτώβριο, την ώρα γονέα η οποία είναι αφιερωμένη στην ενίσχυση των δεξιοτήτων των μαθητών (εφόσον κρίνεται απαραίτητο από τον καθηγητή) καθώς και στην υπεύθυνη ενημέρωση των γονέα.

Ο καθηγητής έχει μια ώρα γονέα ανά 15 μέρες.

Έλεγχος προόδου

Οι έλεγχοι προόδου παραδίδονται τους μήνες Γενάρη και Μάη με την τελική βαθμολογία.

Για τα γλωσσικά επίπεδα Β2, Γ1, Γ2 (Lower-Advanced-Proficiency) και αντίστοιχα στις άλλες γλώσσες παραδίδονται στους γονείς ειδικές αναφορές όπου:

  • καταγράφεται η πρόταση των εκπαιδευτηρίων για το αν ο μαθητής είναι έτοιμος να συμμετάσχει στις εξετάσεις και σε ποιόν εξεταστικό φορέα.
  • περιγράφεται η κατάσταση προόδου του μαθητή ανά δεξιότητα σύμφωνα με τις εξετάσεις, τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία του.
  • εκτιμώνται οι πιθανότητες του μαθητή να πετύχει στις εξετάσεις.
  • προτείνονται συγκεκριμένα μέτρα ενίσχυσης.

Καρτέλλα Προόδου

Το πρόγραμμα σπουδών για κάθε επίπεδο αποτελείται από μαθησιακές ενότητες. Με το τέλος κάθε μαθησιακής ενότητας οι μαθητές παραλαμβάνουν την αξιολόγησή τους,  μια καρτέλα προόδου για κάθε 4-6 εβδομάδες μαθημάτων.

Οι γονείς έχουν την δυνατότητα να γράφουν τα δικά τους σχόλια στις καρτέλες προόδου και αφού βεβαιώνουν ενυπόγραφα για την ενημέρωση τους, φροντίζουν για την επιστροφή τους την επόμενη μέρα μέσω των μαθητών.

Όλες οι καρτέλες προόδου επιστρέφονται στον μαθητή στο τέλος της σχολικής χρονιάς μαζί με το portfolio μαθητή.

Υπόδειγμα Καρτέλας Προόδου Μαθητή ROZIS

Copyright 2017 | Ξενόγλωσσος Εκπαιδευτικός Οργανισμός Ρόζης, Σέρρες. Δημιουργία ιστοσελίδας: Βαγγέλης Αργυριάδης